ELEFANTER

Idag tog jag min bror till Norra fältet, aka i2, där det just nu finns ett Circus tält uppsatt. Jag åkte förbi där när jag åkte från jobbet, och såg att elefanterna var ute, och vädret var så fint att jag ville dit!
Ponnys, kameler, hästar och elefanter fanns på plats. Elefanterna gick helt fritt, lite konstigt, men när man såg hur tama dem var så fattade jag varför dem inte behövde inhägnad...en man bara ropade på dem och dem kom...så sött :D
Har aldrig vart så nära en elefant förut, den tog faktiskt en kvist från min han, så kände nästan elefantens snabel, hade Lucas i famnen, så kunde tyvärr inte klappa :/
Men riktigt nice vart de iaf, dem är ju så fina! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0