FRAMTID...EHM

Klockan är halv två på natten, och jag ligger och tänker på min framtid...som vanligt -.-
Jag vill ju inte börja plugga än, men får jag inge jobb, så tror jag att ja måste börja plugga (?)
Just nu har jag skrivit upp mig och mitt CV på tre olika sidor på nätet, och inom de närmsta dagarna blir det att skicka in ansökan till en massa olika jobb.
På söndag ska jag på jobbmöte med Cultural Care, och förhoppningsvis går det bra, så jag iaf har den fnuttiga inkomsten. Det är inte alls mkt man får, men det är något bra för mitt CV.
Jag har ju inte så mycket annat för mig just nu, så varför inte ta till mig detta lilla uppdrag.
Norge vet jag inte hur de blir med, hade ju en liten plan, men den sket sig. Just nu ska jag bara kolla på olika sidor, gå till arbetsförmedlingen och skicka in CV...samt kolla ställen att bo på.
När jag kom hem vart jag rätt säker på att jag skulle få jobb lätt, men nu när jag är hemma och tänker hela tiden, så går det inte så bra...jag är väldigt hård mot mig själv och mitt självförtroende sjunker mer och mer!!
Ojojoj, känns som att jobbsökande är de enda i mitt huvud just nu...BLÄÄÄÄ, inge kul :/
Det finns mycket jag vill göra, bara jag kommer igång, så ska jag se till att de ska hända =)
Vill Jag Så Kan Jag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0