GRATTIS SVERIGE

Sveriges Nationaldag!! Woho, grattis <3
Lite illa att Sverige inte firar bättre...tycker vi alla borde ta oss i kragen och verkligen FIRA!!
Jag har vart i både Norge och USA under deras dagar, och dem verkligen firar, man kan inte missa de =)
Själv så firade jag med att dra till Forshaga och hänga lite med mormor, moster och kusinerna Elias och Felicia.
God mat och marrängswiss...jupp, de vart gött de!!

Jag har nu nyss tagit en dusch, och ligger nu i sängen och kollar på "The Glee Project" säsong två.
Imorgon har jag inga direkt planer, förutom ljusparty hos mamma på kvällen. =)
Här är min underbara lilla kusin <3
image description
Byebye bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0