JOBB BLIR PENGAR!

Årjäng, ehm...ja...vad ska man säga...i tre dagar nu, så har jag pendlat från Karlstad till Årjäng för att hoppa in och städa varuhuset Ö&B. Klockan sex sätter jag mig i bilen och kör i en timme för att sedan jobba i lite mer än tre timmar i affären...det öppnar klockan tio, så måste vara klar innan dess. (ingen press). De två första dagarna hade jag hjälp, men idag körde jag solo. Alla som vart på ÖB, vet att de inte är så litet...eller ah, inte när man tänker på att man ska städa skiten med :o haha.
Först torrskura och sen gå med en jävla maskin som inte är den lättaste att styra...ehm, men jag klagar inte...eeeeh!!
Ah, i alla fall så gick det väldigt bra idag, så blir solo imorgon med, yeay :D Synd bara att jag inte alltid har bil, skulle fått jobbat nästa vecka med då :/ BLÄÄÄ på att inte ha bil :/ (saknar min lilla pärla).
Även fått papper till tre lägenheter som ska städas...vilket betyder mer moneeeeey. Yupp, de låter så bra sååå...jag tycker om att städa lägenheter, för då får man göra i sin egen takt, och inte känna någon speciell press =)
Näst nästa vecka börjar jag även jobba på EFI, min älskade mammas jobb, kommer bli nice, för då har jag jobb i fem veckor framöver...kanon!!
När jag har tid, ska jag sätta mig och skicka ut CV och personligt brev till massa och hoppas på napp.
Wish me Luck !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0