JOBBSÖKANDE

Att söka jobb är nog de tråkigaste som finns :o
Just nu försöker jag skriva mitt personliga brev..det är så sjukt svårt att försöka få sig själv att se bra ut i ett litet brev till någon random person :/
Idag blev jag inringd till jobb hos mamma, blir lite jobb imorgon med vilket är skönt.
Mitt besök på arbetsförmedlingen förra veckan gick bra, fick tips om jobb i Norge som jag ska söka till. Jag har lite jobb i sommar, men får jag jobbet i Norge, så blir det nog att dra dit istället.
Igår kollade jag även på Work & Travel saker, har verkligen lust att resa iväg och uppleva lite mer än bara lilla Sverige. Att jobba samtidigt som jag reser låter underbart...men de kommer ju inte hända än på ett tag, inte förns nästa år någon gång iaf =)
Beställde två formulär från två olika företag som hjälper med jobb på resande fot.

Det finns så mycket på min "to do" lista, och jag vill verkligen börja kryssa av dem. =)

Vill man så kan man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0