NANANANANANA =)

Idag har jag skickat in mitt CV till två olika ställen, och på fredag drar jag till arbetsförmedlingen för att få reda på mer om utlandsfrågor =)
Imorgon blir det att kolla mer jobb, och kanske söka lite mer. Nu när mitt CV och de personliga brevet är klart, så är det bara att skicka in de till olika ställen. Jag måste även försöka ringa, uuh vad jag tycker det är svårt :( Men övning ger färdighet.
När jag gjort mitt så kan jag inte göra annat än att hålla tummarna och hoppas att jag får napp!

Bortsett från all jobbsökande, så blir det att fixa till rummet lite. Efter ett år i USA och att ha haft ALLT jag äger i lådor i källaren så är det lite kaotiskt med alla saker. Ska rensa allt och se till att mitt lilla rum blir som jag vill ha de...det kommer bli svårt, men jag kan ;)
Kanske blir ett besök till Fif med innan det blir att hämta pappa, Christel och Lucas på busstationen på kvällen imorgon. Dem har nämligen vart på båtkryssning...åååååh vad jag vill på en sådan då...de får bli snart tycker jag =)

Imorgon är det även Sverigen Nationaldag...får se om den firas nått =)
Natti Sverige <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0