WWE MED BROR!

Lucas: - Jag vill se när dem slåss!
Jag: - Vah, vad menar du nu?
Lucas: - Jaa, den med John Cena!
Aaaawe, min lille bus har börjat lära sig ;) Så idag har jag och bror luggit och kollat på några avsnitt av WWE. Fick ligga och översätta när dem pratade och säga alla namnen samt säga vilka som var "buu" och vilka som va "yeahj". Hahah, sen skulle han veta vrf dem var "buu".
Jag har en tröja med John Cena på, som bror min vill ha. Så kollade på saker som vi ska köpa...De ska vara grönt så klart ;) hihi, bror min är som mig, juppjupp. Så blir att beställa en t-shirt och keps till Lucas, samt en keps och örhängen till mig. Cena Lover <3
Och nu kom bror min in... - Varför kollar inte du på lesling?
Hahah, jaa de e inte så lätt för en treåring att säga wrestling :P
Klockan är elva, men han är så pigg sååå...ehm. Blir väll att kolla lite mer fight nu då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0