LIU

chacha!!
Efter en bussresa på två och en halv timme, tågtur på 45 minuter och en skolbussresa på 15 minuter så anlände jag på skolan i Long Island.
Klockan är snart ett på natten här, jag ligger på mitt rum och ska snart sova.
Delar rum med en polsk tjej som jag aldrig kan komma ihåg namnet på...sry (a)
Vi anlände vi till skolan runt fem, sen blev de lite middag innan de var dags för första lektionen klockan sex. Gjorde inte så mkt, slutade vid åtta, sen bar det av till rummet. Lite häng och big brother och nu är det dags för mig att sova, imorgon blir de upp tidigt för en LÅNG dag :/
Satsar på att vinna ett quiz som vi ska ta i slutet av kursen...de som vinner slipper göra läxan ;) mohaha, de skulle vart rätt gött de ! =)
Lämnade även in min läxa idag, blev ett helt jävla kladd xD Hon kommer ju inte kunna läsa vad jag skrivit...plus att
de är inte ett dugg bra eller noga genomfört :P hahahh...ajah!!!
Nej, nu natten!! Nattiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0