KOMMER JAG HEM?

Just nu sitter jag på BDL flygplats i Hartford, CT. Här har jag och mamma suttit sedan lite efter elva...alltså ca fyra timmar nu. Flyget är sent, eller ah, de står här...och har gjort de ett tag, men vi får inte gå på än. Klockan 13.35 skulle vi åkt, men kommer väll lämna flygplatsen ca 15.30 som tidigast tror jag. För att vårt första plan är sent, så har vi vart tvugna att byta plan som ska ta oss hem till Sverige. Vi skulle vart i Sverige innan åtta på morgonen till den 26de...men bara för att vi ändrade och måste mellanlanda i Frankfurt, så är vi framme 11.40 på svensk mark! Jag är iaf glad att jag och mamma får samma plan hem, de skulle ju vart olika innan...men nu kommer vi hem samtidigt..jippii!! Väl i Sthlm, så kommer kära syster och älskade kusin Fredrik och hämtar oss, så jag ser väll Karlstad runt klockan halv fyra, fyra. Känns konstigt...men kommer vara underbart att komma hem igen!
Just nu börjar jag bli lite trött...jag vill bara på flyget och känna att jag är påväg...men nej nej...jag vet inte vad dem håller på med :o Tror det är boarding om typ 10-15 minuter.
Nu ska jag försöka hålla mig sysselsatt tills det är dags...skriver mer när jag är hemma i kära Karlstad =)
Skriver om min resemånad när jag kommer hem med...mycket hände ;) mohahhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0