SAN DIEGO...

Just nu har vi vart i denna underbara stad i fyra dagar, detta blir vår femte och sista dag innan vi åker till LA imorgon. Vi varken äter eller sover, och våra planer har inte riktigt hållt sig...Vi vart på zoo och shoppingcentret...men Sea world tror ja vi skippar, och jag vill verkligen till La Jolla, men får se om vädret blir bättre. Nu ska vi försöka ta oss till Donken för frulle och sen måste vi tvätta våra kläder och packa innan vi kan slå på stort igen.
Jag ska uppdatera mer i deltalj när jag orkar...antar att de blir när jag kommer hem xD mohaha
San Diego har iaf levererat sjukt snygga killar, roligt folk och en massa kul. Undrar om LA kan slå detta...eller Vegas...hmm. Har iaf firat min födelsedag fyra gånger nu...varje gång vi ska dricka så hör jag endel grattis.
Skriver om min fördelsedag imorgon på bussen....om ja orkar :P

Living Young and wild and free ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0