VART?

Efter bara några få dagar hemma i Sverige, så känner jag att jag är lite "lost".
På ett sätt så känns de som jag aldrig lämnat, allt är verkligen exakt likadant...men för att jag har upplevt något helt annat under ett års tid, så ser jag på vissa saker på ett helt annat sätt.
Fjortistjejer och brat killar blir jag så trött på...och dem är verkligen överallt :o De flesta svenskar ser yngre ut än vad dem är, och vi beter oss som småglin! Det är ett helt annat liv man lever i USA, och de märks på ungdomarna.
Min granne var femton år, och första gången jag träffade honom, så trodde jag han var minst 20 år...blev lite chockad när jag fick veta hans ålder xD
Min underbara resemånad fick mig att inse vad jag ville göra...jag vill RESA! Se världen och ha så kul jag bara kan tills jag känner att jag vet vad jag vill göra i livet. Jag har ett "hum" om vad jag vill, men jag är bara 21...det är inte ett måste att bestämma vad jag vill göra resten av livet...eller hur ?
Det som är svårt nu är att komma igång. Jag har lite jobb denna vecka, vilket är AWESOME!! Sen kommer jag även jobba lite i sommar på mammas jobb. Efter sommaren hoppas jag på att kunna åka iväg till Norge och jobba ett tag.
Får se vart min väg tar mig =)

Har sagt att jag ska skriva om resemånaden, och de kommer när jag fått alla bilder =) LOVAR !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0