SAKNAR!

Soe, jag skulle precis stänga ner datorn, så fick jag ett meddelande på min fb chatt från min älskade lilla Nick!
Mitt äldsta värdbarn i USA. Jag blev så glad, jag har inte pratat med honom eller någon av pojkarna sen i Maj...helt sjukt! Jag har nu vart hemma i Sverige i 6 månader, och jag vill verkligen tillbaks!!
Saknar mina små pojkar så sjukt mycket...när jag kom så fyllde dem två äldsta pojkarna precis fem och åtta år, och lillen var bara tre månader...fatta vad stora dem blivit!! Ett år med dem, och nu 6 månader från dem :(( Boho!
Klockan vart efter ett på natten, så kunde inte svara när han ringde för bror min sover här. Hade verkligen velat prata med honom dock...hoppas på en annan gång =))
Miss my little dudes!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0