TISDAG!!!

Ingen klockan som ringer och väcker mig idag...eller jo de vart de ju :p Enda skillnaden var att jag inte var tvungen att gå upp, och de gjorde jag inte heller :) Klockan ringde klockan nio, men sov till halv elva, woho!!
Kollat på två avsnitt utav Revenge, sjukt bra serie! Frukost och dusch blev det med innan jag kollade upp buss till stan. Nu sitter jag på bussen och är påväg till Arbetsförmedlingen, så sjukt kul...eller inte! På vägen dit blir det nog ett stopp på BK för att köpa lite chili cheese :)) iiih! Efter älskade af så bär det av till Friskiiiis!! Känns så skönt, jag har jobbar i en månad och vart sjuk den senaste veckan, men NU ska jag komma igång igen :)))) Jag har nämligen ett träningskort som bara låter mig träna innan klockan tre om vardagarna, därför jag inte kunnat gått.
Efter ett pass på gymmet så bär det av hem för att fixa iordning kyckling och wok, yummy!!!!! Min dag är väldigt planerad ^^
Nu är jag snart framme, så ska väll avsluta :))
Byebye alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0