FIKA & HOCKEY

Idag har vart en bra dag!
Dagen började med en fika på stan med Tess som jag inte träffat på ca två år ! Fatta va lång tid de är :o
Tre timmar på fiket blev de, hade säkert vart längre om inte parkeringen gått ut...haha, fanns så sjukt mycket att prata om! Mycket som har hänt, hennes tid i England och min i USA. Saknat den bruden, men skönt att de vart som vi aldrig vart ifrån varandra ändå :)) Så de ska vara (!)
Åkte sedan hem till gruvis och hämtade ut min och systers halloweendräkter...sjukt besviken!!
Vi båda beställde de tre Sucker Punch dräkterna som fanns på bogega.se och jag hade verkligen sett fram emot dem. Men de visade sig att dem inte alls såg ut som på bilderna ! Sen var den trasiga me...uuh så ledsen jag blev !!
Just nu känns de som att jag inte kommer hitta min perfekta dräkt :(( Men ska kolla vidare.
Klockan kvart över sex så plockade jag upp Jennifer, för då var det dags för hockey =))
Pappa fixade biljetter till mig, tack pappi <3
Matchen vart bra, och vi åkte hem med en vinst 7-2 mot Linköping. wohoo =))
Trevlig kväll med lilla Jennifer vart slut efter klockan nio, och då bar det av hem.

Tack till två fina vänner för en trevlig dag och kväll, de behövdes =))

Nu har jag luggit och kollat på Andra Avenyn ett tag, och tror att jag borde sova nu...boo, natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0