FREDAG

Igår hände det en hel del, först jobb på Gruvön ute i Grums tillsammans med syster.
Sista dagen med vanligt daglig städ där ute, för på Måndag börjar dem flytta barackerna till Skoghall där vi även ska när dem satts upp där.
Vi ska dock tillbaks till Grums på måndag för att plocka ur dem innan dem tas ner =)
Efter jobbet blev det lite vila innan jag och bror drog in till stan och kollade på "hotel Transylvania" på bio. Filmen vart faktiskt rolig, men hoppas på lite mer 3D på den...blä på de. 
Ajah, väl ute från salongen fick jag sms av Jennifer, hooon ville ut hon, så jag och syster drog till mamma för att hämta lite alkohol. En snabbis hem och sedan bussen till Jennifer för att hänga lite innan det vart dags för Score och bar tömmning.
Jag hade väldigt trevligt under kvällen, träffade inte alltför mkt folk, men några få iaf.
Det roligaste på kvällen vart dock att ett gäng killar som jobbat ute på bruket var där. Jag berättade för syster om de, men hon kände inte igen dem, men DEM kände igen oss xD Asså de var sjukt roligt, dem viskade till varandra och ville verkligen säga nått, men alla vart så fega. Hahah, till slut innan dem skulle dra kom en av dem fram:
- Skål, ses imorgon.
Hahah, njeee vi jobbar inte helg :P
Undrar hur de kommer vara ute på Skoghall, om dem kommer vara där. Jag och syster hade roligt åt de iaf :P
Kvällen slutade inte bäst, men jag drog innan de spårade ur iaf!
Nu ska jag bara ladda om till nästa helg då de blir halloween party...woot woot !! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0