LÖRDAGSMYS

Idag har det blivit sängen för det mesta. Jag vaknade tidigt, runt nio tror jag...sjukt trött och mådde inte så bra.
Ville så gärna spy flera gånger under dagen, men vafan när man har en fyra åring som springer runt så kanske de inte är de bästa. Följde med pappa och Lucas till Bergvik en snabbis för att idag vart de tydligen barnens dag på Coop. Ansiktsmålning, fiskdamm och lite andra saker bjöds på för lille Luk.
Lucas är väldigt rädd för maskotar, asså stora mjuka saker som har människor i sig...mohaha! 
Iaf, så hade dem en sol som gick runt och gav godis till barnen, och tidigare har Lucas vart livrädd för den solen xD
MEN idag ville han gå fram två gånger...tog till och med kort med den ! hihi, så stolt han va =))
 
Bortsett från Bergvik, så har jag bara vart i min säng...städa lite med.
Men för de mesta har det blivit nya avsnitt av bland annat 90210, Vampire Diaries, Hart of Dixie, The big bang theory och några fler.
Just nu ligger jag och kollar på Stomp the Yard, riktigt bra film med sjuuuuuka moves.
Jag beställde nyss tre filmer från CDON...eller ah, de blev ju fem filmer egentligen.
Alla dansfilmer...och de är de jag älskar mest ;)
 
Idag på Bergvik så köpte jag även två filmer, Sucker Punch och Robin Hood med min fining Russel Crow.
Alla som sett Gladiator vet jag jag menar ;) mohaha.
Nej nu ska jag fokusera mer på filmen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0