RANDOM MINNE

Vad: London & McFly Concert
När: 5 - 8 December 2007
Vart: London, England.

Några få dagar i London, men åh så bra dem var...att se McFly gjorde det hela så sjukt mycket bättre :)
Vädret var kanske inte de bästa, och vi hade inte en så bra kamera, så de vart bajs, annars finns mina minnen i mitt huvud...får se hur länge till xD Jag och syster sjöng med och skrek till alla låtar...helt underbart var de!!
Ska väll besöka London snart igen...de är ett måste :))
När vi skulle hem var vi lite sena, så vi fick inte komma in på terminalen för att ta vårt flyg...BLÄÄ.
Så vi fick spendera en natt på flygplatsen, ingen av oss var väll speciellt glad för de.
Här kommer lite bilder:
Som ni ser så är bilderna hur dåliga som helst...buhu!
 
 
Hahah, här var jag lite sur för jag ville spara batteriet i kameran till McFly xD 
Mikkiz stolt :P
London Eye!
Fast på flygplatsen!!!
 
 
Här är bilder från Mcfly concerten som jag och syster tog:
Vi hade väldigt bra platser, vart en bit från scenen, men vi hade en liten plattform vid oss som dem kom till...helt galet så underbart de var!!
 
 
 
 
 
 
 
Här är bilder som någon annan tagit:
Elliott Minor som förband :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0