SLAP YA MAMA!

En sak som jag saknar från USA...lite random kanske, men en krydda som heter "slap ya mama"! Jupp, så heter den :) det är en kryddmix som passar så sjukt bra till kyckling och kött...yum yum!
När jag lämnade min älskade familj i USA, så fick jag med mig en burk av denna sjukt goda krydda :P
Vi gjorde slut på den rätt fort, men som tur va så älskade pappa och Christel den med, så Christel kollade upp och hittade vart man kunde beställa den xD
Så hon beställde två burkar av den...kanske lite random av mig att skriva om de, men sitter och kollar på serien "Kendra" och hon kom ut med några av dessa burkar, så tänkte att jag var tvungen att berätta om denna lilla sak.
Detta är kanske de mest meningslösa inlägg någonsin, men om ni testar den så kommer ni med vara fast ;) mohaha
Finns så mycket jag saknar från USA, mer inlägg kommer med tiden vill jag lova ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0