TILLBAKABLICK

Just nu ligger jag och kollar lite på min blogg som jag skrev under mitt år som au pair i USA.
Saknar allt så sjukt mycket, det känns som ett helt annat liv!!
För er som vill kolla o läsa sä är det bara att gå in på http://izabellborgert.bloggplatsen.se/.
Jag har lösenord, men de är bara att säga till så ger jag dig mitt lösen. Har bilder på mina älskade värdbarn, så vill inte lägga ut så ALLA kan se :P
Träffade Amanda idag, så pratade om vår lilla tripp och kollade på bilder....sjuuuukt vad jag vill tillbaks !
Har man en gång vart i Cali så vill man lätt tillbaks!!!  Älskart!
Min dröm är att bo i Coronado, San Diego...sjuuukt fin plats <3
Här är en bild på bron vi åkte över för att komma över till Coronado från Downtown San Diego.
Buhuuuu vad depp jag blir av att skriva om de då !!!
Och så kollar jag igenom bilderna från USA på min blogg...blääääää, vrf åkte jag heem xD ?? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0