TRUBBEL & SHOPPING

Soooe...händelserik morgon vart de!
Började med ett stort bråk med syster, det hela slutade med att vi båda satt tysta hela bilturen till Grums. Meen när vi väl skulle svänga in på Billerud...då fick syrmin inte i växeln vid trafikljuset.
Mikkiz stängde av bilen för att testa igen, men nepp...de som hände var att bilden bara pruttade fram. Hon hade i broms och koppling, men ändå åkte vi framåt :o Läskigt!!
Hon började gripas av panik, och började nästan gråta, så jag fick hoppa ur bilden och byta plats med henne.
Jag kunde inte göra så mkt heller, så på med varningsblinkers och ut för att säga till de som stod bakom oss.
Efter ca en halvtimme så fick vi hjälp av två killar som kom för att putta bilen så vi inte stod i vägen :P
Snällt av dem vart de! Ytterligare en halvtimma senar så kom vår räddare, bärgningsbilen!!
Vi fick åka med honom in till Karlstad, woho!
Blev avlämnade med bilen och fick senare skjuts till Krp...jag och syster fick dela på ett jäkla pluttigt säte....boooo!!! Men men, väl där började vår riktiga jobbdag :P
Jobbig morgon!!!!!
Här står bussen o syster xD Massa stora lastbilar som fick lite problem med oss xD mohaha
Jag och syster väntar på bärgningsbilen :P
Tack för hjälpen :P
Efter en lång dag på jobbet så bar det av hem och snabbt gjorde mig iordning för att dra in till stan och träffa Amandaaaaaaa. Shoppade en massa alkohol till fredag, yeay =)
Blev lite shopping till halloweendräkterna och lite H&M shopping, så jag är nöjd.
Bilderna kanske inte är dem bästa, men detta är iaf mina H&M inköp för dagen =))
Glitter, glitter och glitter =) Yup de är överallt nu.
Ännu en glittrig topp som jag blev kär i =))
En vanlig söt casual topp.
Älskar denna topp, jag har en topp som skulle passa perfekt med denna!
Sen blev det hårspray och läppglans med.
Nu ska jag bara leta lite skor som jag kan ha nu när de blir kallare =)
Seeen, har jag tappat bort min halsduk och mössa :o Buhuu, blir så ledsen :o 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0