VÄGG

Ligger och kollar på lite saker på fyndiq.se!!
Hittade en hel del mobil skal som jag vill ha, men så såg jag även dessa fina saker:
 
Fototapeter!!
Sjukt fina är dem, jag älskar och saknar New York, så skulle så gärna vilja ha denna i mitt rum.
Det är alltså klistermärken typ, som är uppdelad i åtta olika delar som man sätter på väggen, de förstör inte väggen alls, och blir väldigt fint =))
 
Denna över Brooklyn Bridge är fin den med =)
Fanns även denna fina på London
Och såhär är dem uppdelade.
 
Det är när jag ser saker som detta som jag verkligen längtar tills jag flyttar till eget och får dekorera och leka hur mycket jag vill med inredning och allt!
Dessa "tapeter" kostar då nära 800:-, men jag tror att om den kommer in på rätt ställe, så blir de så sjukt fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0