Måndag...Let's Go!

Ny vecka är nu igång, och jag har bestämt mig för att lägga upp ett träningsschema, för att se om jag kan följa de.
Jag har även laddat ner appen RunKeeper för att få lite mer motivation =)
Man lägger upp olika "routes", som man själv bestämmer...sen kan man följa sina framsteg.
Här är exempel på hur de kan se ut!
Rekommenderar till alla som ofta går promenader eller joggar...det är kul att hålla lite koll!!
 
Idag blev det 30 min jogg/gå på löpbandet och sen ett bodypump pass på 55 min. Efter de vart jag rätt slut och då blev de lite underbar grillad kyckling med kryddan "slap ya mama", tillsammans med gurka och sallad, enkelt och underbart GOTT!! =) Samt en proteinshake med de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0