Minnen!!

För några dagar sedan gick jag igenom en burk med saker som jag samlat lite saker från USA.
Min tid i Vegas med Amanda och Josh...kunde vart bättre...eeh :P
Men ska så klart tillbaks!!! Min möhippa måste ju bara hålla hus här ;)
Chippendales, Thunder from Down under...yum yum!!
Orlando, Florida med min älskade värd familj där vi bodde på flottigt hotell med pooldopp varje morgon och disney world dagar som var helt awesome!!! Jag vill tillbaks!!!!!
Hälsade på min värdpappas systers familj i Broomfield, Colorado. Helt underbar plats, älskar att man kunde se hela bergskedjan!! Fick en check från mina värdbarns kusin Abby. Söta unge de!! =)
 
Kommer lägga upp många mer minnen från min tid i USA, just nu är jag inne i en "sakna USA" period :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0