Las Vegas!

Ibland kan jag inte riktigt fatta att jag vart på detta underbara stället!!
Jag minns när vi landade på flygplatsen i Vegas, de första man såg va en massa spelautomater redan då =)
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig när vi väl kom till Vegas, men jag ska så klart tillbaks!!
Detta var mitt sista stopp innan jag skulle träffa mamma i NY, så jag började bli pank när jag väl kom hit, inte en bra kombo att va pank på ett sådant ställe!
Ska bara ge alla ett råd som åker...åk med ditt kompisgäng, inte som par eller MED ett par ;)
Det var ett riktigt fint ställe iaf, och jag öskar att jag hade haft mer tid där.
Här kommer lite bilder:
Finfina Stad <3
Chippendales, min DRÖM ;)
 Kollade på dessa underbara pojkar...så sjuuuuuuukt underbar dag vill jag lova.
Finfina kroppar, finfin show...en massa skrikande brudar...jag och Amanda som pimplar drinkar och skriker oss hesa!! Fatta va awesome <3
 
Mitt första riktiga Hamburger meal!
Besökte klubben 1-oak, där The Wanted spelade...men lilla Amanda var så full så vi missade dem eftersom att dem spelade såpass sent :/ 
Mitt resesällskap, min bebo Amanda och Josh =)
Vi bodde på hotellet Cirkus Cirkus, ett av dem som var längst ned på The Strip. Lätt att ta sig runt, kanske lite långt, men de gick ju buss =)
Karuseller inomhus, de var lite roligt =)
Me like the pool ;)
Caesars Palace...så fint =)
Kvällen är nästan lika ljus som dagen i Las Vegas!!
 
 
P.S: Är du i vegas så borde du ta en busstur till Grand Canyon!!
Tyvärr så missade jag de, för pengarna hade tagit slut :/
NÄSTA GÅNG ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0