My Boo!

Ligger och njuter av gamla Usher låtar från 2004 och väntar på att mina naglar ska torka.
Ska väll ta ett bad snart innan det är dags för sängen och vänta på att de ska börja en ny vecka.
 
Som det ser ut nu i mitt liv så händer det en hel del...eller ah...vi får väll vänta och se. men det är i alla fall en början. I fredags var jag på arbetsförmedlingen där det var möte om jobbgaranti för ungdomar, och på tisdag ska jag tillbaks för att fixa en kartläggning. På fredag bär det av till Norge och Gardemoen för att testa för G4S, och som jag känner nu så vill jag gärna ha jobbet, men kanske ångrar mig när jag väl är där(?)
 
Pppfh, fan va jag inte kan blogga xD haha.
Eeeeeeh, iaf...när det väl händer nått så kommer de säkert upp på bloggen så...men vänta och se ;))
woopwoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0