Satsa!!

Igår låg jag i feber och magsjuka, idag är jag stabil, men inte helt okej i magen.
Jag måste få i mig mer mat för att få upp min energi lite =) Jag har städat mitt rum, bytt sängkläder och dammsugit, var en sväng till polisen för att göra kopior på mitt pass och till affären.
Nu ligger jag här i sängen och väntar på att kycklingen ska tina och sen ska jag fixa mat till mig och bror min.
Klockan 02.50 i natt så går min buss till Norge, det hela känns sjukt eftersom att jag mådde så dåligt igår...MEN detta är en chans jag har nu och jag ska ta den. Både mamma och Christel säger åt mig att åka, så de ska jag göra!
 
Just nu är jag sjukt hungrig, tänkte att jag skulle kolla till kycklingen nu, ska fixa kycklingsallad till när jag åker och till mig och bror min så blir de kyckling med gröddsås och ris....yuuuuum <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0