På G!

Klockan är snart halv tre, jag har under dagen tagit två diet drycker, och klockan tre ska jag ta min tredje.
Än så länge har det gått hur bra som helst, jag känner inte sug efter nått och jag är inte hungrig.
Forrest Fruit är smaken jag har på mina drycker, och dem smakar faktiskt inte speciellt mycket. Faktiskt så smakar dem lite välling och en gnutta bär. Men den är krämig och mättande, och den är inte så farlig att dricka.
Ska byta av med en chokladsmak nu klockan tre, får se hur den smakar då. =)
Gick upp liten innan klockan nio och tog då min första dryck, lade mig och vilade ett tag till och klockan tolv tog jag min andra. Man ska alltså se till så man tar en var tredje timma, och som tjej ska man ta fem gånger om dagen, killar ska ta sex om dan.
Under tiden måste man även klunka vatten, så nu har jag druckit en liter...man måste dricka MINST två liter om dagen...så jag ligger nog rätt bra till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0