Tre dagar!!

JAG KAN OM JAG VILL:
Under tre dagars tid ska jag endast dricka dessa
Nu kanske många funderar på varför jag ska gå på en diet...ehm, jag är ju inte precis överviktig...här kommer förklaringen:
Det hela började för några dagar sedan när jag såg att en kompis på facebook skulle göra en så kallad juice cleansing. Hon skulle bara dricka juice under tre dagar för att rensa kroppen.
Jag satt och funderade på om jag skulle palla de, och tänkte att jag kanske skulle testa, så jag berättade för mamma om min plan, och hon bara skrattade åt mig, desamma gjorde min syster och chefen på jobbet.
Eftersom att jag är som jag är så förstår jag varför dem skrattade, MEN, de gjorde bara att jag blev mer taggad!
Så idag köpte jag ett paket med shakes och imorgon börjar mina tre dagar.
Lyckades även tagga och få med Christel i detta, ska bli kul att se hur detta blir.
Detta är alltså inte för att jag tror att jag är tjock!!!!!
Efter mina tre dagar ska jag börja äta lite mer GI...alltså inge potatis, ris, pasta osv.
Men ska börja med dessa dagar =)
Wish me luck =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0