Den som väntar på nått gott...

Har man stora drömmar, så får man stå ut med hårt arbete och många som tvekar.
Att min stora dröm är...och har alltid varit...är att dra till Australien i ett år...eller två, detta gör att många funderar på om de verkligen kommer hända, eller om det bara är snack =)
Jag vet att jag inte kommer komma dit på en vecka, detta kommer att ta tid...men tror inte de finns många som är mer motiverade och envisa som mig!!
Jag SKA klara detta.
Min önskan är att jag kommer fira min 23 års dag i Melbourne, men de kommer troligen inte hända...vi får väll se ;)
Min plan ser ut ungefär såhär:
 
Steg 1: Jobba sommaren i Karlstad som personlig assistent.
Steg 2: Skaffa en bil och dra till Norge och jobba.
Steg 3: Se till att jag har minst 100.000kr
Steg 4: Boka Australien!!
Steg 5: Leva livet!! Woop woop
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0