San Diego Zoo

Under mina dagar i San Diego, så hände en hel del...massor som jag inte kan skriva på bloggen, som bara stannar mellan mig, Amanda och San Diego ;) Men endel saker kan jag berätta om, och tänkte börja med San Diego Zoo.
Underbara djur i en underbar stad, en perfekt dag med min älskade bv.
 Här kommer lite bilder...på mig (haha):
 
 
 
 
 
 
 
 
Det som jag älskade med deras Zoo var att man kunde spendera en hel dag där utan att bli uttråkad.
Det fanns hur mycket djur som helst, även zip line och en buss som vi åkte.
Visst att vi blev trötta halvt igenon på grund av vädret, men vi satt och chillade i de fin fina vädret =)
Ska man gå på Zoo i USA så ska man helst ta med egen mat, det är så sjukt dyrt att käka där inne. Jag och Amanda delade på en hamburgare och pommes, eftersom att allt är så stort där borta så blev vi båda mätta :P
Man kan inte tro de när man kollar på bilderna, men jag vara faktiskt inte ensam!!
Amanda är inte så glad över att vara framför kameran, så hon var för de mesta bakom den...men skoj hade vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0