Tankar

Som det ser ut just nu, så har jag sparat 20.000kr till min Australien resa, jag började spara ordentligt i maj, så de ser väldigt bra ut tycker jag =)
Jag har nu ett jobb som personlig assistent, och det är ganska mycket jobb som det ser ut nu. Juni månad har jag jobbat som ett djur, och de kommer se riktigt bra ut på kontot i slutet av juli.
Jag har ingen aning om hur mycket pengar jag kommer ha i slutet utav året, men hoppas verkligen på att jag är uppe i 70.000 eller t.o.m 80.000. Men detta beror helt på hur mycket jobb det blir och hur länge de varar.
 
Jag funderar redan på vad som måste fixas innan jag åker, det är ju en held del som måste ordnas här hemma och inför resan innan jag åker. Jag vet inte än om jag kommer vara borta ett år, eller om de blir hela två år!!
Just nu är inte listan så lång, men än så länge ser det ut ungefär såhär:
 
- Fixa p stav
- Försäkringar
- Sälja saker på loppis och blocket
- Köpa en laptop
- Fixa håret
- Nytt pass
- Tandläkaren
- Nya glasögon
- Växla pengar
- Kolla upp boende
- Kolla upp jobb som bärplockare med hjälp av Amanda
- Jämföra olika Work and Travel bolag
- Fixa ett work and travel visum
 
Min älskade vän Amanda och hennes boo, kommer som tur va finnas där borta och hjälpa mig med allt =)
Jag har inte riktigt bestämt mig än när jag vill åka, men så fort jag har pengarna så kan jag ju åka, men jag vill helst åka i slutet utav augusti nästa år. Vi får se hur de går, men det är mitt absoluta mål!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0