bucket list!

Jag är 21 år och har mycket kvar i livet som jag vill göra!
Jag har många gånger försökt göra en "att göra lista", men den har alltid blivit halvdan...så nu tänkte jag att jag skulle lägga upp några saker som jag alltid velat göra...och som jag till och med gjort:
 
1. Hoppa Bungyjump
2. Besöka New York
3. Jobba i Norge
4. Fallskärmshoppa
5. Bo i Australien
6. Åka som Au pair i USA
7. Besöka Disney World
8. Skaffa min egna bil
9. Gå bartenderkurs
10. Köpa mig en egen hund
11. Vistas vid delfiner
12. Testa på bergsklättring
13. Besöka Grand Canyon
14. Prova på surfing
15. Besök Paris
16. Fira St. Patricks day i Irland
17. Besök Tomorrowland
18. Gå på Stripklubb i Las Vegas
19. Kolla på en Broadway show
20. Besök pyramiderna i Egypten
21. Gå på en western bar i Texas
22. Fira Mardi Gras i New Orleans
23. Klara av att jogga i 30 min
24. Bila igenom Kalifornien
25. Besök "Four Corners Monument"
26. Lära mig teckenspråk
27. Göra s'mores
28. Resa runt i Rom
29. Skära ut en pumpa på halloween
30. Besöka Niagarafallen
 
 
De kommer säkert komma upp mer saker från min Bucket list!
Som sagt så finns det hur mycket som helst som jag vill göra innan jag lägger upp näsan =))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0