Onsdag !!

cha cha bloggen!!
Just nu ligger jag i min säng och suger på en halstablett och kollar på Ghost Whisperer.
Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt, var uppe redan efter klockan sju, då de först var företagsträff.
Det var inget jag var speciellt intresserad av, just för att jag är inne på att åka till Norge =)
När de var färdigt så drog jag till SATS, jag är lite smått förkyld, så blev att gå på bandet i 40 min och sen träna lite ben.
Tog sedan med mig syrmin och pantade, det blev lite pengar...som de faktiskt brukar bli när vi väl pantar :P
Lämnade Mikkiz och åkte sedan en sväng till ICA, sen hem och lagade lite mat.
Nu kan jag äntligen vila ett tag innan vi ska till min älskade farmor som fyller år idag!!
Kyckling, Couscous, sparris och broccoli!! Yumyum =))
För er som inte vet vad couscous är, så är det nått man kan använda istället för ris, pasta och potatis.
Det går hur fort som helst, man kokar upp vatten, sen lägger man i grynen och på med locket, sen väntar man i några minuter, sen är de klart =) Går hur fort som helst att göra.
Nu köpte jag en sort som inte var så torr, annars kan de vara bäst att ha sås till kycklingen om man vill ha couscous till maten.
Kycklingen krydda jag med paprikapulver, vitlökspeppar, salt och slap ya mama (en krydda från USA).
Gotti Gotti =))) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0