Svensk film!

Jag vet att många tycker att svenska filmer är väldigt "B", och aah, de tycker jag med för de mesta.
Just idag dock fick jag för mig att jag skulle fixa hem en massa svenska filmer...varför...(?) jag har ingen aning,
Sitter just nu och kollar på "Bitchkram", en ganska okej film...får mig att sakna New York en hel del!!
"Cockpit" och "Mammas pojkar" har jag nyligen sett med, och dem är klassade som braaaaa svenska filmer enligt mig själv =)
Hipp hipp Hora, Hata Göteborg, Jalla Jalla, Vingar av Glas, Säg att du älskar mig, En gång i Phuket, Livet är en Schlager, Sanning eller Konsekvens...aaaaaaah de finns endel som jag faktiskt kan kolla på :P
Eftersom att typ ingen tycker om svenska filmer utav dem jag känner...så får jag nörda dem i min ensamhet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0