Torsdag!!

Möblerat om i mitt och syrmins rum idag...jag hade så tråkigt, då brukar de bli så xD haha
Vid fyra drog jag till Bergvik och kollade runt lite innan det bar av till gymmet för ett pass av cxworx tror jag att de hette. Inte något som jag fastnade för, men men, de finns andra pass att gå på =)
 
Har även målat naglarna några gånger idag, jag råkade slarva lite så var tvungen att göra om...sen så började jag ju med rummet direkt efter, så då försörde jag nagellacket med en gång (a) klöööööv av mig :o
 
Men men, nu sitter jag här på rud och känner att naglarna behöver fixas, och jag var ju på H&M idag och köpte in lite nya saker...woopwoop:
Såhär blev de första gången jag fixade naglarna...råkade sabba vissa naglar så tog bort och målade istället svart med rosa toppar..,som jag meee sabbade -.-
Hittade detta på H&M för 40:- Blev lite besviken när de inte luktade så mkt faktiskt...man kände ju lite doft bakom nagellackslukten...men inte mkt :/ Fin färg är de dock ;)
Fin fint med glitter =) De blåa kostade bara 10:- så den var jag ju bara tvungen att ha, och den andra kostade 40:-. Me like =)
Börjar man så är det svårt att sluta...iiiih, så söta =)) 20:- på H&M
Hittade även dessa fina för 40:- som jag bara måste prova!! 
Det blev även dessa fina armband som jag var tvungen att ha med.
Köpte på Gina Tricot...dem har fått in mkt fint där nu =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0