B-day i Norge

Fyra dagar i grannlandet!!
Sov första natten hos Heidi, vaknade upp och fick besök av denna underbara varelse som inte ville lämna mig. Svårt att lämna henne mee, jag ville bara ligga kvar och mysa ju =)
Fredag....min födelsedag!
Lucas fick en Kapten Sabeltand dräkt...NÖJD!
Sen blev de sen middag och senare blev det utgång för mig och Jonas.
 
Fick en shot i födelsedagspresent utav Jonas...den va inte goood...och de vart nog en av orsakerna till att dagen efter inte var så rolig xD 
Skål!!
Lördagen vart min bakisdag...sängen typ hela dagen. Woop woop xD
Sen har vi söndagen, då blev det att gå på en konfirmation.
God mat och en massaa norska folkdräkter =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0