Städdag!

Idag har jag vart riktigt duktig, först försökte jag göra lite "brunch", vilket blev pannkakor med bacon, yum!
Fick lite damp på stekpannorna, så mamma fick komma och hjälpa, tack för den ;)
Bar senare av till Pekås med lillasyster för att köpa lite grönsaker till maten, lilla mammi fixade kyckling, knaperstekt bacon och pasta medans.
Väl hemma fixade jag och syster med salladen...oooh så gott de blev ! =)
Efter maten så blev de en massa städande...vet inte vad som flög i mig riktigt :P
Medan mamma och syster låg och kollade på tv så städade jag i några timmar xD Nu är det bara golven kvar, dem tar jag imorgon ;) hihi !
Min älskade mini blender fick sin debut idag me, uuuh så glad jag var när jag fick den på min b-day ;)
Gjorde två satser med smoothies...yuuuum!!!
Så nu har jag kollat upp en massa recept på goda och nyttiga drycker som jag ska göra...woopwoop!
 
Här kommer några recept som jag ska testa =))
 
 
Nu ligger jag och kollar på New Girl, men funderar på att städa mitt rum lite :P haha.
Klockan är ju snart tio, så kanske ska låta bli och vänta till imorgon med de.
iiiiiiih, freak ja är ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0