Dagis och älderboende

För en vecka sedan kom jag hem till Norge igen, då tillsammans med min älskade lillebror. Efter ca sex timmar på resande fot så var jag och Lucas hemma hos mig på Husøy. Lite över en vecka spenderade jag hemma i Sverige, hade två underbara partyhelger med bl.a min älskade lillasyster =)
 
 
 
Well, nu är jag iaf tillbaks på min lilla ö i Norge.
Redan på onsdagen fick jag ett samtal för att se om jag kunde komma in och jobba på ett älderboende precis vid mig. Så klart säger jag inte nej till jobb, så dit drog jag. Jobbade även tors, fre, lör och sön. Vissa dagar var bättre än andra, för de mesta var de rätt lugnt. Även i morse fick jag ett samtal som väckte mig kvart i nio. från Adecco denna gången. Upp och iväg till jobb på Tolvsrød och en barnehage jag inte vart på förut. Framme vid 10, då de var lunch och sen drog vi iväg till skogen. Barn är underbara och får tiden att gå så fort, därför älskar jag at jobba på dagis. Träffade chefen för dagiset på slutet av min dag, och tydligen hade hon hört en massa positiva saker om mig, då blir jag glad =) Hon ville att jag skulle komma tillbaks på onsdag också!
Nu sitter jag här och har ont i ryggen för att jag satt och gjorde sandslott med barnen förut xD hahah, känner mig så gammal :o
Ska hänga tvätten nu, och kolla på de senaste avsnitten utav Geordie Shore.
Woopwoop ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0