Bilder på mitt hem i Norge:

Min lägenhet i Norge är nu städad och då passade jag på att ta kort:
BADRUM:
De brukar inte vara såhär städat, vanligtvis är det en massa saker överallt på bänken (a)
 
SOVRUM:
Nu fattas bara en sängram som ni kan se. Madrasserna är underbara, men inte så vacker när de bara ligger på golvet xD Men de får vi fixa snart :D
 Min garderob som jag ska fixa till lite, behöver bli av med flyttlådorna som står i hörnet, sen blir de perfekt!
Fotöljen ska bort, den är lite i vägen tycker jag, så den ska jag nog köra iväg snart =)
 
HALLEN:
Hallen är ju inte så stor och speciell, men här är en bild iaf xD haha. 
 
KÖK:
Köket är i samma rum som v.rummet, och jag sj tycker att de är okej som det är nu. Här är köksdelen- Fattas gardin i de lilla fönstret bara, men annars är de mysigt =)
 
 
VARDAGSRUM:
Inte riktigt min stil, då jag inte tycker om skinnsoffa, men är väldigt tacksam för att jag fått den då den passar bra just nu =) Ska byta ut den när jag kan. Sen de som fattas är gardiner i de lilla fönstret och även i de stora då jag bara lånar dem jag har nu. 
 
Eftersom jag inte vet hur länge jag blir kvar här, så vill jag inte göra fööör mkt. Men när jag är säker på att jag har inkomst och kan stanna, så ska jag fixa till stället ordentligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0