Glad och nervös =)

 Klockan 22:00 ikväll så ringde de på min mobil...eeh...tänkte jag...så sent!?
Som alla vet så har jag nu flyttat till Tönsberg, Norge...och sökt jobb som en galning...under lite mer än en veckas tid nu. Jag har vart in med CV på mååååånga olika ställen, och sen var det bara att vänta och kolla upp NAV.no och FINN.no vaaaaar dag om nya jobb.
Ikväll ringde dem från Peppes Pizza, en populär pizzeria nere i stan vid brygga, och imorgon kväll ska jag in på intervju!!
Jag är så glad...för att...även fast det inte är ett säkert jobb, så är jag ändå ett steg närmare. Jag har vart här i lite mer än en vecka och har redan fått en intervju...så imorgon är det bara att satsa och gå in stenhårt för att få provjobba i alla fall.
Nu är det bara för alla att hålla tummarna, och för mig att inte bli fööör nervös imorgon =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0