In Norway!!

I fredags åkte jag till Norge då!!
Jag har vart på en arbetsintervju i Modum för ett Café jobb. Dock finns det ingenstans att bo där, så nu satsar jag stenhårt på Tönsberg!!
Igår var jag och Christel till Husöy för att kolla på en "hybel" som dem kallar de här. En liten lägenhet som vart del av ett stort hus. Verkar perfekt för mig, så står nu på listan och måste vänta för att se om jag fått lägenheten eller inte, får veta på onsdag.
Imorgon ska jag ut till stan och lämna CV till affärer och kolla om jag kan prata med lite folk som jobbar/äger barerna häromkring.
Håller även på att spana runt efter fler lägenhets alternativ =)
Idag har jag och Christel vart och fixat så vi har internet, jag har vart på en liten promenad runt här för att kolla lite, och så har jag skrivit på massa personliga brev. Duktiga jag !!
Pratade nyss med pappi och lillebror på videochat, lillebror började gråta när jag sa att jag skulle bo här och att han inte kunde bo med mig hela tiden. Han var bestämd och sa att han skulle flytta till mig. Min lille Goooos de <3
 
Nu är dagen slut och det är dags för mig att slappna av lite, imorgon är en ny dag!!
Dags för film, nötter och vatten...hahah ojoj så de lät då xD
Natti <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0