Sista veckan!

Endast en vecka är nu kvar på mitt nuvarande jobb som personlig assistent. Känns skönt, eftersom att jobbet är väldigt jobbigt psykiskt. Till helgen drar jag till Norge, hoppas på att få något jobb därborta, men får väll se vad som händer. Håller tummarna !! =)
Så imorgon börjar en vecka som är fullspäckad med jobb, telefonsamtal, doktorbesök, packning, träning och cv fixande bland annat.
Får se om jag hinner med allt...börjar bli lite nervös nu, tycker inte om att inte ha allt planerat -.-
Idag har jag en riktig slappisdag med.......cola och chips, shit va colan smakade skit i början då :o Men den funkade efter några klunkar, nästa vecka blir de ingen läsk alls =)
Nu börjar snart bingolotto, sen ikväll blir det lite filmmys med mig själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0