Try and fail...

Hej hej !!
Just nu är det väll lite "sådär" med mig härborta, det har inte ens gått en vecka och mycket har redan hänt.
Idag har jag vart ute här i Tönsberg och lämnat en massa CVn i affärer, blir lite jobbigt när det är unga (någon snygg) kille som man måste prata med...men äh, de fixa jag de ;)
Många var väldigt trevliga, och även fast de flesta inte söker personal för tillfället, så hoppas jag på att höra något nästa vecka...annars är det bara att kämpa på.
Jag har inte velat något såhär gärna på väldigt länge, så nu ska jag kämpa för att synas och hoppas på att få napp någonstans.
Just nu sätter jag mycket på spel, jag är väl medveten om de, men att åka tillbaks till Karlstad nu och jobba som personlig assistent igen är inget jag vill göra.
Att skjuta upp Australien med ett år till, är jag villig att göra, så länge jag får erfarenhet och lära mig att ta eget ansvar för ALLT så kan jag göra de.
Jag vet att när jag kommer till Australien så kommer jag vara i samma sits som nu, kommer inte ha jobb, och måste finna boende, så varför inte testa lite närmare hem först?
Att göra sina egna misstag måste man få göra, jag förstår att vissa kanske inte tycker jag gör rätt val, men jag är 22 år och jag har så länge velat ha ett eget ställe, därför är jag villig att prova!
Det enda jag vill är att ha ett stöd och hjälp i de jag gör...vilket jag inte har så mycket utav just nu. :/
Men men, jag har länge sagt till mig själv...ENSAM ÄR STARK!
Nu kör vi !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0