På G....

Nya äventyr väntar miss Borgert!!
Jag är nu mitt uppe i flytt från Tönsberg till Karlstad, och mina känslor är lite blandade -.-
Jag har tre jobb just nu i Norge, i Sverige har jag inget ännu.
Har precis skrivit in till bemanningsenheten i Karlstad, så vi får se om jag får svar eller inte...annars blir det arbetsförmedlingen för mig :( booo!!!
Förutom flytt, så är även bartenderskola bokad!! Woopwoop
1 Mars åker jag och lillasyster till MIAMI i fyra veckor för att utbilda oss till bartenders, och förhoppningsvis besöka min fin fina värdfamilj i San Fransisco =)
Fyra veckor med skolan, sol, bad, drinkar, äventyr och umgås med min underbara syster <3
Den som väntar på något gott...
 
 
Ska betala en del av betalningen på tisdag, sen ska vi kolla upp flyg och föhoppningsvis kan vi boka och betala allt så fort som möjligt :)
Då är det bara fickpengar som ska sparas under de närmsta halvåret.
Min stora plan...den att flytta till Australien är fortfarande lagd på is. Men den dagen kommer när den kommer, jag kommer förhoppngingsvis besöka min fina bv så snart som möjligt, och flyttar gör jag om ca 2 år kanske.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0