Norge...vad gör du med mig?

Update om min vistelse i Norge kommer nu:
Jag jobbar fortfarande som vikarie på Adecco som barnehageassistent aka. "dagis fröken", jag har vart på åtta olika dagis här i Tönsberg, vissa ställen har jag vart på mer än andra. Betyder att jag har vart tvungen att memorera MINST 30 nya namn på vart ställe jag var på -.-
Idag var jag på ett dagis som är mitt favoritställe faktiskt, riktigt trevlig personal, och barnen är så fina så =)
Jag jobbar även som assistent på ett äldreboende 3km från mig, även detta jobb är vikariat.
Att jobba med äldre är för det mesta trevligt, men detta är det mest krävande jobb jag någonsin haft.
Det är väldigt svårt att förklara för folk som inte vart med om de, så jag tänker inte ens försöka :P
 
Sen jag kom hem från min operation (skriver mer om den sen), har jag jobbat en hel del, vilket är underbart!
Eftersom jag har vart väldigt osäker på om jag ska flytta hem till Karlstad igen eller inte, så har jag inte vart på topp, en av anledningarna till vrf jag inte bloggat :)
En sak som jag verkligen har saknat är GYM...och förra veckan blev jag medlem i ett gym här i Tönsberg.
Kändes hur bra som helst att komma igång igen, istället för att sitta hemma och ruttna, så blir gymmet mitt andra hem nu! =)
 
Nu vet ni att jag lever iaf, och vad som händer här borta :)
Ska försöka skriva lite mer när jag väl får tid!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0