en natt till

Efter fyra nätters jobb, var jag helt slut...men nu har jag haft några dagars vila.
De dumma va att jag inte fick sova ut idag. Dem ville ha in mig 14.30 - 17.00, och jag ville sova mer -.- Men men,  lite extra skadade ju inte. Efter lite jobb bar det av till Nöjes för lite bowling med syster och Jonas. Jag kände att mitt humör inte var på topp, men kvällen blev trevlig. Käkade lite innan det var dags att dra till jobbet igen då =)
Hoppas på en fin natt, men man vet aldrig...
 
Skaffade mig en ny telefon i tisdags, sviker min kära iphone och testade istället en Sony xperia m2 aqua. Billig var den, och tänkte att jag kunde ju lika gärna testa något annat. Iphone har jag ju haft i tre år, så tänkte att de var dags för en förändring.
 
Imorgon är det exakt två veckor kvar tills vi börjar vår resa till Miami!!! Pga att vi bokade flyg såpass tidigt, så fanns inte de flyg som är som smidigast, därför har vi värsta omvägen....men men, de blir bara extra äventyr för oss ;)
Jag har redan börjat packa...och tvingat syrran att börja med :P
Men har ändå mycket som ska fixas, och de får jag göraa när mina två nätter på jobbet är över.
 
Skriver säkert imorgon ;) 
Izabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0