fifty shades

Eftersom att de hela har dragit igång nu...ja, då  menar jag att "fifty shades of Grey" har kommit ut på bio!
Många har nu sett filmen, endel har läst boken andra inte...
Jag är en av dem som faktiskt läst böckerna, och oftast är ju böckerna bättre än filmerna blir. Alla funderade på hur de skulle bli...en porrfilm??
Ehm, den va ju väldigt erotisk...men de va ju väntat...scenerna var för de mesta bra, lite awkward att sitta i en biosalong med x antal okända människor och kolla på riktigt heta sex scener :P haha
 
Det finns ju ganska mycket att skriva om när de kommer till filmen, och jag antar att varenda blogg kommer ha ämnet om "grey".
Meeeen, min åsikt är att boken är bättre än filmen, men filmen var bra. Jamie Dornan är grymt sexig, och de blir svårt att inte drömma sig bort under filmens gång. Dakota gör ett bra jobb som "Ana", men vad är de med håret...hallåååå, de ser ut som en peruk :o
 
Filmen hade en massa roliga moments, för de mesta var de den klumpiga "Ana" som stod för de roliga repliker och scenerna. 
 
Nu ska jag jobba, så skriver kanske mer imorgon ;)
Bye
Izabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0